TT - 01 E
Celé auto bych chtěl aspoň trochu překopat na ! domácí ! rally speciál. V plánu mám určitě výměnu tlumičů za olejové a zvýšení světlé výšky aspoň na 2cm.
Pár fotek ze stavby :
4. Února. 2011
Zítra mám v plánu otestovat nově sestavený podvozek TT-01 E. Bohužel u stavebnice nebyla karoserie, tak jsem vyrazil na půdu hledat a úspěšně jsem našel. Výsledkem hledání byla podrápaná karoserie od Cross Tigera. Přestříkal jsem jí provizorně na bílo a poupravil. Udělal jí speciální upravy zevnitř proti sněhu a přidělal jí na TTčko. Vzhledově to vypadá doslova přišerně :-D ale na testovací jízdu to postačí.... ( Lepší než bez ní )
12. Února. 2011
Karoserie je dodělaná, osvětlení je na místě, auto je připraveno na jízdu - Vyrážíme
Dneska jsem konečně projel auto venku. Moc mě to potěšilo auto, jezdí skvěle.
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
SUBARU IMPREZA 2007 WRC
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
6. Června. 2011
"Nic nevydrží věčně" Bohužel toto pořekadlo platí i u mého modelu. Po cca 40ti jízdách s 9t brushless combem mi odešli "dalo by se říct" komplet převody vč. motoru. Motor jsem vybral od nosramu 10,5 T brushless s 29 tis otáčkami a výkonem 180 w. Pro jistotu jsem k převodům vzal ještě nové diferenciály " Když už tak už " Celková cena oprav 1251 kč.
Protože mám teď poměrně dost času, dopracoval jsem vzhled, který můžete vidět zde v tomto videu.
9. Listopadu. 2011
Podvozek je po celkové rekonstrukci a úpravách, ještě ale je hodně co dodělávat. Vše budu doplňovat do sekce " Secret Project WINTER 2011/12.