Jdi na obsah Jdi na menu
 


Úprava TT-01 na Rally

 

1) Nejdůležitější je zvýšení podvozku a výměna třecích tlumičů za olejové.

 

uprava-c1.jpg

 

uprava-c22.jpg

uprava-c33.jpg

Výsledek

 

 

Na obrázkách je naznačeno, co máte odřínzout. Je to kvůli tomu aby se ramena mohli propadnout níže.

 

uprava-c3.jpg

                                               Mnou zvolené tlumiče od YeahRacing

 

 

2) Pokud máme vše upraveno, je na čase naplnit olejové tlumiče a připevnit je k podvozku.

Olej

Já osobně používám olej " 200 " kvůli měkčímu odpružení.

Pružiny

Ve předu mám dané zlaté ( tvrdší ) a vzadu stříbrné ( měkčí ). Auto má pak větší stabilitu.

 

3)Další důležitá věc jsou spojovačky řizení.

 

tt160-tt-01-alloy-completed-tie-rod-original.jpg

Protože se nám ramena propadnou, původní neštelovatelné spojovačky dřou.

 

 

4) Pneu

Jezdím převážně s Rally Blockama od ARP. Na asfaltu držeji bravůrně, v terénu taktéž.

+ Velká Výdrž

+ Velká přilnavost

 

uprava-c6.jpg

 

5) Motor + pastorek

Čím je motor silnější tím v rally lépe. Já vlastním v Brushless ( střídavém ) Nosram Dragon Brushless 10,5 t (19z pastorek) , který je rychlý a silný zároveň. Kamarád má standartní a jezdí s LRP Touring car special 3. Také poměrně silný a rychlý motor, jen se více hřeje. Je potřeba na něj dát aktivní chlazení " větráček ".

 

 

uprava-c5.jpg

 

6) Zakrytování

Zakrytování je téměř povinost, bez které auto doslova trpí. Kamínky dokážou věci, u kterých jsem se až divil. Pokud si kryt vyrobíte nebo koupíte je už čistě na vás. Na kryt je potřeba dát větráček kvůli dobrému chlazení.

 

uprava-c4.jpg

 

 

Po celkové úpravě bude auto vypadat nějak takto

 

uprava-konec.jpg

 

 

 

Jízda na Asfaltu www.youtube.com/watch

 

Jízda na šotolině www.youtube.com/watch

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

.

Jan,18. 6. 2011 8:21

Děkuju :)